ایران ، فرهنگی که از دست رفت

ژوئیه 30, 2010 at 5:01 ب.ظ. 10 دیدگاه


یه چیز جالب امروز برام اتفاق افتاد… برای تقویت زبان خواستم چت کنم .رفتم تو چت روم اروپایی ها و بعد امریکای شمالی . تا میگفتم از ایران هستم منو بلاک میکردن. بعدش رفتم تو روم آسیای غربی ( کشورهای عربی ) تا میگفتم ایران میگفتن دختر هاتون خیلی خوشگلن ! بعدش نوبت روم آسیای شرقی بود : ایران رو مساوی میدونستن با زندان…

انگلیسیم خوب نشد ولی 3 چیز فهمیدم :

1. تو اروپا و امریکا —— ایران = کشور تروریست ها

2. تو آسیای غربی——– ایران = صادر کننده دختر

3. تو آسیای شرقی——- ایران= زندان

Entry filed under: فرهنگی.

وقتی بسیجی مهربان میشود ! ختنه دختران و زنان ، وحشی گری کهن

10 دیدگاه Add your own

  • 1. alteymour  |  ژوئیه 30, 2010 در 5:05 ب.ظ.

    خودت در مورد ایرانی چی فکر می کنی ؟

    پاسخ
    • 2. kiana  |  ژوئیه 30, 2010 در 5:08 ب.ظ.

      با فرهنگ ترین مردم دنیا و با شعور ترینشون

      پاسخ
      • 3. پدرام بارانی  |  ژوئیه 30, 2010 در 5:11 ب.ظ.

        خدا میدونه که اگر شعور و فرهنگ داشتیم این سرنوشتمون نبود!

        پاسخ
        • 4. kiana  |  ژوئیه 30, 2010 در 5:15 ب.ظ.

          البته داریم یک سری استثنا 🙂

          پاسخ
  • 5. mehrnoosh  |  ژوئیه 30, 2010 در 5:28 ب.ظ.

    «با فرهنگ‌ترین مردم دنیا و با شعور ترینشون»

    دوست عزیز این جمله شما مصداق «خود گویی و خود خندی و خود مرد هنرمندی» است. کدوم فرهنگ؟ همان فرهنگی‌ که در بازی‌ فوتبال دو تیمش از ابتدا شاهد پرتاب بطری به زمین هستیم و تا پایان صدای فحاشی به گوش میرسه؟ کدون شعور؟ همون شعوری که باعث میشه رئیس دانشگاه در تلویزیون رسمی‌ کشور جلوی چشم هزاران نفر به خانوم‌ها توهین کنه و بگه «ای مرده شعور هیکلتان رو ببره که نمیخواید حامله شوید»؟ بله فرهنگ داشتیم، شعور داشتیم، اما بعد از ۳۰ سال حکومت جمهوری اسلامی متأسفانه همه چیز رو از دست دادیم.

    پاسخ
  • 6. ناشناس  |  ژوئیه 31, 2010 در 8:10 ق.ظ.

    یه زمانی فرهنگی بود.از بین بردنش.

    پاسخ
  • 7. دختر ايران زمين  |  ژوئیه 31, 2010 در 10:46 ق.ظ.

    با مهرنوش موافقم داشتيم ولي افسوس…..

    پاسخ
  • 8. محمد سبز  |  ژوئیه 31, 2010 در 1:39 ب.ظ.

    نتيجه گيري:
    بقيه دنيا وضعيت مارو از خودمون بهتر ميشناسن!

    پاسخ
    • 9. صالح سبز  |  آگوست 1, 2010 در 12:20 ق.ظ.

      :))

      پاسخ
  • 10. ايمان  |  آگوست 1, 2010 در 9:15 ب.ظ.

    منم تا حالا اين كارو كردم و دقيقا همين نتيجه رو گرفتم!

    اگه دنياي حال به بيراهه ميرود، علت را بايد در درون تو جست!

    پاسخ

بیان دیدگاه

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


سلام

فکر کردید من بیکارم و بی پول ؟ نه اشتباه میکنید حقوقم از خیلی ها بیشتره ولی خرجم زیاده . نتیجه : پس هیچ فرقی با یه آدم بی پول ندارم!

با افتخار میگویم : این وبلاگ در ایران فیلتر است !

سوگند نامه

سوگند یاد میکنم که تمام مطالب وبلاگ از ذهن خودم باشد و یا اگر از جایی کپی میکنم حتما منبع را ذکر کنم . درضمن کپی برداری از من بد نیست بلکه عالیه!

آمار بی پول ها

  • 243٬699 بی پول

اگر شما هم بی پولید برای اشتراک در بی پولی و دریافت ایمیل هنگام نوشته‌های تازه، ایمیل خود را وارد کنید

به 22 مشترک دیگر بپیوندید