ختنه دختران و زنان ، وحشی گری کهن

ژوئیه 31, 2010 at 6:56 ق.ظ. 142 دیدگاه


درباره ختنه دختران ( female mutilation ) مطالب زیادی خوندم . واقعا نمیدونم وحشی های افریقایی چطور این عمل رو انجام میدن . مراسم به این صورت هست که در یک روز خاص تمام دختران قبیله جمع شده و برای دور شدن شیطان از اونها در همان محل ختنه میشوند. به طوری که کل اندام جنسی آنها تراشیده و دوخته و تنها یک منفذ جهت تخلیه ادرار باقی می ماند. خون حاصل از این کار به عقیده قبایل وحشی افریقایی مقدس است و بهتر است مردان مجرد روی این خون راه بروند…

بلاخره اینم یه جور وحشی بازیه … وحشی گری کهن

این نمایش پرده‌ای نیاز به جاوااسکریپت دارد.

Entry filed under: فرهنگی.

ایران ، فرهنگی که از دست رفت خودت چی ؟ چی داری رو کنی ؟

142 دیدگاه Add your own

  • 1. ANTI  |  ژوئیه 31, 2010 در 7:51 ق.ظ.

    اين چيه گذاشتي !!!!!!
    حالمون بهم خورد
    اينا آدم هم ميخورن توبايد بذاري ؟

    پاسخ
  • 2. آوازه  |  ژوئیه 31, 2010 در 8:31 ق.ظ.

    همه از ختنه دخترا به عنوان وحشی بازی یاد می کنن و کلی اه اه و پوف پوف می کنن که اینا وحشی اند. اما پسرها هر روز تو ایران ختنه می شن و چون همه به این وحشی بازی عادت کردن دیگه وحشی بازی هم حسابش نمی کنن!!!! تازه خوب هم هست صواب هم داره و کلی هم آسمون ریسمون می کنن که از نظر پزشکی هم خوبه !!! تویی که این مطلبو گذاشتی خودتو قربونی وحشی بازی هستی اما اگر پسر دار شدی به این فکر کن که پسرتو قربونی وحشی بازی نکنی. راستی از این جماعت به اصطلاح روشن فکر کی حاضره که به ختنه پسرش بگه نه.
    آوازه

    پاسخ
    • 3. ناشناس  |  ژوئیه 31, 2010 در 8:38 ق.ظ.

      دوست عزیز این کار از نظر پزشکی عمل بسیار خوبی است
      حتی در کشور های خارجی هم تعدادی از افراد این کار را انجام می دهند

      پاسخ
      • 4. kiana  |  ژوئیه 31, 2010 در 8:46 ق.ظ.

        یعنی اینکه قطع عضو یک دختر و عدم اجازه به او برای داشتن لذت جنسی کار خوبیه؟

        پاسخ
        • 5. یکی  |  ژوئیه 31, 2010 در 10:23 ق.ظ.

          من فکر کنم نظر ناشناس ختنه دخترها نیست. بلکه تایید علمی ختنه پسرهاست.

          پاسخ
    • 6. شهرام  |  ژوئیه 31, 2010 در 9:24 ق.ظ.

      الان و در این قرن همه میدونن که ختنه پسران کار واقعا صحیحی هست
      شما که نمیدونی و اطلاعی نداری بهتره خاموش باشی
      ولی ختنه دختران کار واقعا زشت و ناعادلاه هست و اگه با درد همراه باشه که وحشیگری هست

      پاسخ
    • 7. پيام  |  ژوئیه 31, 2010 در 9:52 ق.ظ.

      ختنه ي پسران دليل علمي داره و عدم ختنه ي الت تناسلي جنس مذكر باعث افزايش احتمال سرطان گلنس پينس ميشه.

      پاسخ
    • 8. ناشناس  |  ژوئیه 31, 2010 در 10:15 ق.ظ.

      ببخشید در پسرا کل اندام جنسیو نمی‌تراشن بلکه پوست روی آلتو می‌برن که البته اگه توسط متخصص این کار انجام نشه می‌تونه خطرناک باشه ولی در صورتی که درست انجام بشه از نظر پزشکی مفیده و عفونت‌های دستگاه تناسلیو کاهش می‌ده و در ضمن عملی نیست که از روی جاهلیت و تعصب انجام بشه

      پاسخ
    • 9. ناشناس  |  ژوئیه 31, 2010 در 11:42 ق.ظ.

      manam ba kheili chizaye ina mokhalefam, vali kheili khobe aval tahghigh koni badesh fatva bedi ke hich dalile pezeshki nadare.chera dare,kheili az ofonataye dastgahe tanasolie marda va hachenin emkane ebtelaye zanha az marda ro kam mikone. dar zemn khatneie zana, baese az beyn raftane hese lezate jensi mishe,chon ye jesme kharejie mohem ro miboran, vali male marda faghat ye tike poste rooye hastesh ke boride mishe.thats it!!! behzad

      پاسخ
    • 10. ناشناس  |  ژوئیه 31, 2010 در 5:02 ب.ظ.

      mahze etelah hameyed onya khatne mikonan. va lezate jensi bad az khatne afzayesh peida mikone.

      پاسخ
      • 11. ashkan  |  آگوست 1, 2010 در 4:54 ق.ظ.

        bar aks hata dar mavarede moteaded monjar be sardie zanan mishe ino be onvane ye pezeshk migam

        پاسخ
    • 12. ashkan  |  آگوست 1, 2010 در 4:52 ق.ظ.

      akhe adame gheyre hesabi kesi rajebe khatneye pesara sohbat nemikone khatneye pesare baraye jologiri az ofoonate vali to ke nemidooni khatneye dokhtara baraye ine ke da javameye aghab oftadeye mazhabi nemikhan dokhtar lezate jensi bebare in karo mikonan behtare nazar nadi

      پاسخ
    • 13. mahsa bahrami  |  نوامبر 30, 2012 در 10:09 ق.ظ.

      man vaghean vaseye in mardom motasefam xetneye pesar ye amre elahiye ma tu ayinemun xetneyi baraye xanum nadarim pesara ghorbani nistan in kar bara xanuma yek zolme

      پاسخ
    • 14. ناشناس  |  اکتبر 7, 2014 در 3:32 ب.ظ.

      تو بیشتر ادیان ختنه مرد ها وجود داره اما کاملا فرق داره اگر میخوای مقایسه اش کنی بدون مثل اخته کردن مرد میدونه.

      پاسخ
  • 15. ایراندوست  |  ژوئیه 31, 2010 در 8:31 ق.ظ.

    دوست گرامی‌،

    در مناطقی از ایران هم هنوز این کار انجام می‌شه و این کار همش از خیرو برکت اسلام هست.

    با سپاس،

    پاسخ
    • 16. ناشناس  |  ژوئیه 31, 2010 در 10:25 ق.ظ.

      اینکه ادعا میکنید از خیر و برکت اسلامه، لطفا دلیل و مدرک بیارید. البته نه از نوع مدرک احمدی نژادی!

      پاسخ
      • 17. ایران  |  مِی 4, 2013 در 12:30 ق.ظ.

        جناب متشرع رجوع کن به روایت میفهمی هست یا نیست ندانستن شما دلیل بر نبودن چنین وحشی گری نیست.ام جبیب در زمان پیامبر اسلام از او پرسید آیا این کار حرام است پیامبر اسلام گفت ام حبیب این کار را ادامه بده و او را راهنمای کرد

        پاسخ
  • 18. amir nikpey  |  ژوئیه 31, 2010 در 8:33 ق.ظ.

    in amale vahshyaaneh faghat dar Afrighaa soorat nemigirad.dar Iran, az Azarbayjaane taa Zahedaan in amal anjaam mishavad !khoshbakhtaaneh dar hamaan «Afrighaaye vahshi» mobaarezaat taa andaazeidi natijeh daadeh, vali dar Iran hanouz naa-aaghaahi dar in zamineh vojoud daarad !

    پاسخ
  • 19. ناشناس  |  ژوئیه 31, 2010 در 8:35 ق.ظ.

    not only n Africa but also in Malaysia, Indonesia and so many other Muslim counties .  

    پاسخ
  • 20. siavash  |  ژوئیه 31, 2010 در 8:36 ق.ظ.

    agha in kar rasme mosalmoon haye efrighaiy hast ke dar indonesia, middle east va hatta bazi noghate iran anjam mishe ke dokhtaran dar ayande meyle jensi nadashte bashand. afrighaiy ha ham be bazi ahadise eslami tekyeh mikonand baraye in kar, chera kamel tozih nemidi ye chizi mizarii?

    پاسخ
  • 21. مهرداد  |  ژوئیه 31, 2010 در 8:42 ق.ظ.

    ختنه پسران هم نوعي وحشي بازي و جنايت است!..

    پاسخ
  • 22. ناشناس  |  ژوئیه 31, 2010 در 8:45 ق.ظ.

    daste mohammado dinesh dard nakone!

    پاسخ
    • 23. kiana  |  ژوئیه 31, 2010 در 9:11 ق.ظ.

      البته باید متذکر بشم که بسیاری از قبایل آفریقایی چیزی به نام دین ندارند… چه برسد به مسلمان بودن… پس این کار مختص مسلمانان نیست

      پاسخ
      • 24. ناشناس  |  ژوئیه 31, 2010 در 3:20 ب.ظ.

        hamash marboot be mosalmoon hast

        پاسخ
  • 25. آریـن  |  ژوئیه 31, 2010 در 9:07 ق.ظ.

    این ها همش بخاطر اسلام و عقب ماندگی مسلمان هاست. «آوازه» و «مهرداد» شما هم بهتره حرف مفت نزنید. ختنه پسران خیلی مزایا داره یکیش جلوگیری از عفونت های مجاری ادراری . و این کار در جوامع پیشرفته و غربی هم انجام میشه. درحالی که ختنه زنان فقط یک ناقص سازی جنسی است که فقط باعث میشه احساس جنسی زن بشدت کاهش پیدا کنه یا حتی سرد مزاج بشه.
    و ختنه دختران در خیلی از کشور ها غیر قانونی است.

    پاسخ
    • 26. ناشناس  |  ژوئیه 31, 2010 در 3:28 ب.ظ.

      به علاوه این کار سبب زایمانهایی دردناک با خونریزیهای شدید و پارگی خواهد شد همچنین در هنگام سکس نیز درد و گاهی خونریزی این وحشیگری مسلمانها قابل مقایسه با ختنه پسرها نیست چون امروزه نوزاد در بدو تولد یک حلق کوچک در اندام تناسلیش میاندازند که پوست اضافه بد از مدتی‌ میافته و مزایایه نیز دارد

      پاسخ
    • 27. بابک  |  ژوئیه 31, 2010 در 4:18 ب.ظ.

      آرين جان بهتره مودب باشي. اين آيين احمقانه (ختنه پسران) از يهوديت وارد دنياي اسلام و تمدن امريکايي شده.ايجاد اون پوست نتيجه ميليونها سال تکامله و يه اين سادگي بهتره درباره اون اظهار نظر نکني

      پاسخ
  • 28. یاور  |  ژوئیه 31, 2010 در 9:11 ق.ظ.

    من مدتیه که به این موضوع فکر می کنم که تقریباً بیشتر مردان ایرانی مشکل زود ارضایی و در نتیجه عدم ارضای کامل خود و از آن بدتر ارضا نکردن همسر خود را دارند و به گمان من یکی از علل آن ختنه است که آلت جنسی مرد را حساس می کند.بچه که بودیم می گفتن اونایی که ختنه نمیکنن احتمال عفونت و مریضی در آلت تناسلیشون رو دارن اما بعداً فهمیدیم که اینجوری نیست و خوش به حال این خارجیها که سنتهای احمقانه ماها رو ندارن

    پاسخ
    • 29. امیرپویا  |  آگوست 1, 2010 در 6:07 ق.ظ.

      حاجی دلیل زود ارضایی مردان ایرانی ربطی به ختنه نداره ، دلایل دیگه داره…

      پاسخ
  • 30. ناشناس  |  ژوئیه 31, 2010 در 9:16 ق.ظ.

    بشر همواره از حماقت در رنج است

    پاسخ
  • 31. kian  |  ژوئیه 31, 2010 در 9:19 ق.ظ.

    Man fekr nemikonam ke khatneh dar pesaran be andazeie khatneh dar dokhtaran mozhek ya bad basheh, khatneh baraye dokhtaran digeh az an harfhast

    پاسخ
  • 32. سمیرا  |  ژوئیه 31, 2010 در 9:26 ق.ظ.

    کجای قرآن گفته زن باید ختنه بشه؟؟؟؟
    کدوم حدیث پیغمبر گفته زن باید ختنه بشه؟؟؟؟
    آقایی که میگی از خیر و برکت اسلامه کجای اسلام این حرف و زده به ما هم نشون بده

    پاسخ
    • 33. انسان  |  آگوست 1, 2010 در 9:32 ق.ظ.

      بیش از نیمی از اعمالی که مسلمانها انجام میدن در قرآن نیومده. مثلا کجای قرآن گفته چند رکعت و چگونه نماز بخون؟
      احادیث و روایات و داستانها بیشتر در شکل گیری اسلام نقش داشته اند تا قرآن. یعنی میشه گفت دین مسلمونها بیشتر بر اساس داستان است. داستانهایی که هیچ کس نمیتونه بر درستی آن قسم بخوره. داستانهایی که دهن به دهن گشته و بعضی هاش توسط دوستداران اسلام برای کم نیاوردن جلو ادیان دیگه یا وصله کردن سوراخها و … درست شده.
      ولی نظر اسلام در مورد ختنه زنان مستحب هست. این حرف را مراجع تقلیدی زدن که به شما گفته چطور نماز بخون، چطور روزه بگیر. اگر نماز و روزت طبق نطر اونه این مورد ختنه هم راباید بپذیری.

      پاسخ
  • 34. ناشناس  |  ژوئیه 31, 2010 در 9:36 ق.ظ.

    نمي خوام بگم ختنه پسران كار خوبيه يا بديه ولي مختص اسلام نيست. راستش 80% فيلم هایی كه ديدم طرف ختنه شده بود. نمي خواين بگين همه هنرپيشه هاي اونا مسلمونن كه؟

    پاسخ
  • 35. goli  |  ژوئیه 31, 2010 در 9:43 ق.ظ.

    خیلی خوبه فقط تعداد زنها رو بیشتر کنند بهتره به یک قبیله اکتفا نکنند

    پاسخ
  • 36. علی  |  ژوئیه 31, 2010 در 10:00 ق.ظ.

    بسیار دررناک و ناراحت کننده بود.
    ختنه برای پسران هیچ ریطی به بحث بهداشت نداره و صرفا به خاطر عقاید دینیه. خود غربی ها هم به خاطر دینشونه اگه ختنه شده باشند.

    پاسخ
  • 37. آریـن  |  ژوئیه 31, 2010 در 10:14 ق.ظ.

    «سمیرا» هیچ جای قرآن نگفته همچین چیزی، محمد هم چنین حرفی نزده. ولی همین که این عمل زشت (ختنه کردن دختران) در آفریقا و کشور های اسلامی مثل مالزی،اندونزی،عربستان انجام میشه خودش گویای همه چیزه.
    در کل اسلام دین بدی نیست، ولی کثافت کاری هایی که مسلمانان تندرو در طول تاریخ انجام دادن،همواره بی همتاست …

    پاسخ
  • 38. 3eza  |  ژوئیه 31, 2010 در 10:19 ق.ظ.

    Khatneh , az zamane ebrahim aghaz shod ke dar sene 99 salegi khod ra be farmane khoda khatneh kard. Yani bad az esmaeel va ghab az eshagh. In amal baraye yahodiyan bodeh o hast chera ke ebrahim va eshagh ra jade kho midanand. Copy bardari az hamdige. Hameh inha be dastore khodaii ke ghader o tavana be har kari ast vali dar afarineshe khodesh eshtebah mikone va faramosh mikoneh ke ensan ro khatneh shode biyafarinad.
    Dorod bar aghl o kherade hameh shoma azizan

    پاسخ
  • 39. امیر  |  ژوئیه 31, 2010 در 10:20 ق.ظ.

    وای انسان چقدر می تونه وحشی باشه !!
    ختنه پسرها هم فقط و فقط زیبایی هستش ، و البته بروز برخی بیماری ها رو هم کاهش میده اما این به معنای اینکه بگیم کسی که ختنه نکنه گرفتار این بیماری ها می شه هم نیست ، واسه عرب های جاهل که حموم نمی کردن خیلی خیلی مفید بوده

    پاسخ
  • 40. ناشناس  |  ژوئیه 31, 2010 در 10:22 ق.ظ.

    اسلام به ذات خود ندارد عیبی-هر عیب که هست در مسلمانی ماست

    پاسخ
    • 41. 66  |  آگوست 1, 2010 در 1:37 ق.ظ.

      !!! absolutely right

      پاسخ
    • 42. ایران  |  مِی 4, 2013 در 12:35 ق.ظ.

      ایراد به ذات است گرامی نه از مسلمانان اگر این را پذیرفتی دیگه از این جنایات نمیشه

      پاسخ
  • 43. arash  |  ژوئیه 31, 2010 در 10:26 ق.ظ.

    KI GOFTE KHATNE AZ NAZARE PEZESHKI KHOOBE!! YA PEZESHKESH YEK JANEWARE ESLAMI BOODE YA DAMPEZESHK

    پاسخ
  • 44. پدرام بارانی  |  ژوئیه 31, 2010 در 10:27 ق.ظ.

    سلام کیانا
    ازت توقع دارم که از حقیقت دفاع کنی و جواب های مناسب به کامنتا بدی!
    لعنت بر جهل….لعنت بر جهل…
    «باز هم درد مشترک»
    خیلی جالبست…بعضی ها فکر میکنند که جهل فقط به شکل تحجر و عقب ماندگی متبلور میشود، در حالیکه باید بدانید جلوه ای دیگر از جهل به شکل روشنفکری میباشد… من خود را یک روشنفکر دیندار میدانم و دین را به واسطه مفید بودن قبول کرده ام….
    اما شما روشنفکران فرومایه که فقط ژست روشنفکری دارید تا اینگونه کسی بر جهل شما پی نبرد و از برچسب تحجر فرار کنید باید بدانید انسان جاهل ( چه متحجر و چه به ظاهر روشنفکر )، از استدلال و تحقیق روی گردان است و تنها ملاک وی برای تایید یا تکذیب احساسات وی است که شاید تحت تاثیر سایرین و محیطش باشد.
    باید بدانید که ختنه در پسران سابقه ای طولانی دارد و حتی از قبل از ظهور اسلام ( حدود 1000 پیش از آن) نیز این کار در مصر انجام میشده است…حتما آوازه پزشکان باستان مصر به گوش تان خورده است..آنان بخاطر بحث پزشکی و طبی این کار را انجام میداده اند… دلیل این مدعا اینست که در زمان فراعنه یکی از راههای تشخیص مردان جاسوس فراعنه در دیگر ممالک با استفاده از مشاهده آلت تناسلی شان و ختنه بودن شان بوده است.
    بنده نیز این عمل آفریقایی ها را محکوم میکنم…اما میگویم ای فرومایگان که در جهل دست و پا میزنید و معیار حب و بغض شما نسبت به اسلام، حکومت اموی حاضر است، اندکی مطالعه کنید تا دریباید که هیچ چیز نمی دانید…آنان که میگویند در اسلام ختنه دختران وجود دارد لطفا سند رو کنند و از روی شکم لفاظی نکنند!
    در ضمن در بسیاری از کشورهای خارجی نیز امروزه این کار، ختنه پسران، صورت میگیرد….( بدلایل طبی و حفظ سلامت )

    پاسخ
    • 45. ناشناس  |  ژوئیه 31, 2010 در 11:06 ق.ظ.

      بابا یه چیز بگو که بهم بیاد! روشنفکر مذهبی!!؟؟؟ چه واژه نامانوسی!! شاید حرفت در این قضیه درست باشه! اما اسلام متحجر خیلی چیزاشو از یهود متحجرتر عاریه گرفته!!

      پاسخ
    • 46. kiana  |  ژوئیه 31, 2010 در 3:29 ب.ظ.

      سلام پدرام جان سعی میکنم حرف خودم رو فقط تو پست بزنم و به خواننده ها این فرصت رو بدم که حداقل تو این فضای مجازی احساس آزادی بکنند.

      در ضمن نظر من خیلی به نظر تو نزدیکه

      پاسخ
  • 47. یارو  |  ژوئیه 31, 2010 در 10:29 ق.ظ.

    ختنه در مردها بسیار مفیده …

    اولا زیر لایه اضافی که روی آلت جنسی قرار داره چرک و کثافتهای زیادی جمع میشه خصوصا در شرایط نزدیکیهای جنسی ..

    دوما در حالت نزدیکی موجب عمل صحیح و نتیجه بهتر سکس میشه با توجه به غده های درونی جنس مونث که باید این عمل طبیعی رو به نحو احسن انجام بده و وجود پوست اضافی روی الت مرد موجب انجام نشدن بهتر این عمل میشه ..

    و چون عمل طبیعی انجام میشه روی تولید مخثل هم تاثیر میذاره و نمونه اش میتونین زیباییهای چهره ای ایران و … رو با یهودیها ببینید و بدونین که مردان و خصوصا زنهای کسانی که با اون شرایط سکس میکنند خیلی زود شکسته و فرتوت میشن …

    خاصیت زیاد داره و ربطی هم به دین و …. نداره ..

    اگه ختنه کردن مرد برای بردن لذت بشتر زن و مرد وحشیانه است پس کوتاه کردن مو ، گرفتن ناخن ، و .. هم وحشیانه باید باشه ..

    پاسخ
  • 48. 3eza  |  ژوئیه 31, 2010 در 10:37 ق.ظ.

    Dostane aziz , age khob bod ke khodavand hame ra khatneh shode miafarif.

    پاسخ
  • 49. دختر ايران زمين  |  ژوئیه 31, 2010 در 10:44 ق.ظ.

    در كتاب حلية المتقين به نقل از امامان اين عمل سفارش شده البته اين رسم عربها بوده وهست و البته در ايران به علت اسلامي شدن وخواندن اين اراجيف متداول شده رسوم غلط اعراب همه در دين اسلام خودنمايي ميكند مردمي كه قبل از انجام كاري فكر نكرده وطبق اصول دين يا قبيله شان مبادرت به انجام ان كار ميكنند به اين حال وروز ميافتند.

    پاسخ
    • 50. پدرام بارانی  |  ژوئیه 31, 2010 در 10:47 ق.ظ.

      منظورتون ختنه پسران دیگه؟؟؟ درسته؟؟؟ اگر دختران هست لطفا آدرس دقیق بدهید تا بروم مطالعه کنم!

      پاسخ
  • 51. دختر ايران زمين  |  ژوئیه 31, 2010 در 11:02 ق.ظ.

    ختنه دختران سفارش شده من الان كتابشو ندارم ولي اين مطلب رو خودم خوندم در كتاب حلية المتقين همه كتابفروشيها وكتابخونه ها هم دارند يك مشت اراجيف كه همه نقل شده از بزرگان دين هستندمتاسفانه …

    پاسخ
    • 52. پیمان  |  سپتامبر 16, 2010 در 1:13 ب.ظ.

      ختنه دختران در هیچ جای اسلام واقعی توصیه نشده خانم محترم، این فقط یک رسم غیر اسلامی بیخوده که فقط بعضی کشورها بخصوص جاهایی که عقب مونده تر هستند انجامش میدن.

      بیخود همه چیز رو به اسلام نبندید. در مورد مردها اون یک کم پوستی که بریه میشه واقعا به بهداشت یک مرد خیلی کمک میکنه، هیچ آسیبی هم نمیزنه، من که مرد هستم میدونم. اما در مورد خانمها هیچ نوع آلودگی در کلیتوریس بوجود نمیاد که بخواد با بریدن پوست جلوش رو بگیرن. این فقط برای از بین بردن لذت زن انجام میشه که یک رسم وحشیانه است که توسط مردای احمق و شکاک درست شده.

      این که میبینید مردای غیر مسلمون هم ختنه میشن بخاطر همینه که دکترا فهمیدن که این کار برای بهداشت یک مرد لازمه و اونها هم به دلخواه خودشون انجام میدن، شما یه دونه پزشک پیدا کنید که بگه برای خانومها هم خوبه!

      یه تفاوت دیگه، مردا با ختنه لذت بیشتری میبرن، اما زنها یکی از عناصر حسیشون رو از دست میدن و از اون ناحیه دیگه نمیتونن لذت ببرن.

      ——————————–

      بله … منم جایی ندیدم که اسلام تشویق به این عمل بکنه

      پاسخ
      • 53. mahsa bahrami  |  نوامبر 30, 2012 در 10:16 ق.ظ.

        afarin be in aghidatun xube yeki harfe doros hesabi zad xetneye pesar chizi nis vali vase xanuma zolme

        پاسخ
  • 54. میشا  |  ژوئیه 31, 2010 در 11:08 ق.ظ.

    آقای amir nikpey
    اولین باره می شنوم که در آذربایجان ایران عمل ختنه دختران انجام می شه..لطفا جوگیر نشد.با سند و مدرک صحبت کنید.

    پاسخ
  • 55. ناشناس  |  ژوئیه 31, 2010 در 11:08 ق.ظ.

    ح

    پاسخ
  • 56. علی  |  ژوئیه 31, 2010 در 11:13 ق.ظ.

    اقای ناشناس ببینم تو مامانت وخانمت و دخترت را خنته کردی تو واقعا یه ادم احمقی هستی وشاید خیلی مسلمانی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ
  • 57. SASHA  |  ژوئیه 31, 2010 در 11:14 ق.ظ.

    marg bar Islam

    پاسخ
  • 58. پدرام بارانی  |  ژوئیه 31, 2010 در 11:23 ق.ظ.

    عمریه که «مرگ بر» بهم تحویل دادیم….بیاید معقول باشیم….
    شما که میگید روشنفکر مذهبی نامانوس بنظر میاد! آیا دکتر شریعتی و بازرگان متحجر بودند و یا دین دار نبودند؟؟؟ خدا میداند که هر دو را به بهترین نحو بوده اند!
    بد نیست که کتابهای شریعتی رو بخوانید تا بفهمید ایشان خیلی وقتها بخاطر کتب ضعیفی چون حلیه المتقین، که زیاد در آن انحراف دیده میشه، خشمگین میشدند و خود را دقیقا در مقابل حوزه قرار میدادند…. اما همیشه از اسلام و شیعه دفاع کردند!
    یا بازرگان که در عین دین داری، روشنفکر بود!

    پاسخ
    • 59. ela  |  ژوئیه 31, 2010 در 10:30 ب.ظ.

      merciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii+++++++++

      پاسخ
  • 60. یه نفردیگه قربونت بشم  |  ژوئیه 31, 2010 در 11:28 ق.ظ.

    راستی ؟ میگم این راه یارو که خراب نمیشه برا تو رفتن هااااااااااااان ؟

    پاسخ
  • 61. علی  |  ژوئیه 31, 2010 در 11:46 ق.ظ.

    اگه به جاش زبون زنها رو ختنه میکردن نتیجه عالی میشد

    پاسخ
  • 62. ناشناس  |  ژوئیه 31, 2010 در 11:48 ق.ظ.

    http://www.blumenthalclinic.com.au/Content_Common/pg-circumcision-procedure-sydney.seo
    اطلاعات کافی برای عزیزان صرف نظر از نوع مذهب

    پاسخ
  • 63. ad  |  ژوئیه 31, 2010 در 12:08 ب.ظ.

    Nabod Islame kasif, ka tamame badbakhti bashariat az in din kasif ast.

    پاسخ
  • 64. فرید  |  ژوئیه 31, 2010 در 12:26 ب.ظ.

    منکه اگر پسردار شدم فقط برای توهین به اسلام ختنه نمیکنم
    همین الان هم گوشت خوک زیاد دوست ندارم اما فقط بحاطر توهین به اسلام میخورم 🙂

    پاسخ
  • 65. farhad  |  ژوئیه 31, 2010 در 12:26 ب.ظ.

    ممنون از این دوست عزیز که این لینک را در اینجا گذاشته.
    من در کل با ختنه دختر ها مخالفم و در مورد ختنه پسرها به نظر من باید بگذاریم تا خود فرد در موردش تصمیم بگیره. این عمل مزایایی داره ولی شاید یک نفر دوستنداشته باشه که پوست روی آلتش رو از دست بده. این جز حداقل آزاذی های یک فرد است

    پاسخ
    • 66. امیر  |  آگوست 1, 2010 در 6:33 ق.ظ.

      همون بهتر اگه انجام می شه همون اول کار باشه ، شما فکر کردی که یه مرد یا پسر (اینقدر که حالیش بشه)این کار رو بکنه چی می شه ، احتمالن مامان میشه ، من روزی صد مرتبه پشتک می زنم که چه خوبه که یه همچین دردی رو به یاد ندارم !!!

      پاسخ
  • 67. void  |  ژوئیه 31, 2010 در 12:38 ب.ظ.

    دوستان، ختنه پسران نوعی قطع عضو است و استدلالی که در مورد فوائد بهداشتی آن می شود شبیه آن است که بگوییم تراشیدن مو مفید است چون کله شپش نمی گذارد. یا بریدن دست مفید است چون دیگر لازم نخواهد بود نظافت دست و ناخن را رعایت کنید و جلوی بیماری های دست گرفته می شود! پوست سر آلت مردان عضو زائدی نیست و کارکرد دارد (محافظت از کلاهک حساس سر آلت و اصطکلاک و پخش رطوبت در آن ناحیه در هنگام سکس). به غیر از خاورمیانه و آفریقا، و البته مسلمانان و یهودیان، تنها بخشی از ساکنان آمریکای شمالی (بیشتر آمریکا و کمتر کانادا)، شامل پورن اکتورها، این عمل را انجام می دهند و آن هم خیلی اوقات دلایل زیبایی شناختی دارد. در سایر نقاط «غرب» این عمل به طور معناداری شایع نیست و مثلا در اروپا بسیار نادر است. نظر پزشکان در این مورد بسیار متفاوت است و به هیچ وجه اجماع مطلقی وجود ندارد (هر چند به نظر می رسد پزشکان موافق ختنه در اقلیت باشند). جالب اینجاست که این کسانی که با اعتماد به نفس فراوان به منتقدین ختنه پسران حمله می کنند که «برو مطالعه کن می فهمی مفیده» دقیقا کسانی اند که هیچ مطالعه مستقلی نداشته اند و اسم تکرار کردن پروپاگاندای مذهبی و سخنان «کارشناس محترم برنامه» در برنامه های صدا و سیما را گذاشته اند «مطالعه».

    پاسخ
    • 68. AK  |  سپتامبر 6, 2010 در 9:41 ب.ظ.

      کاملان موافقم !

      پاسخ
    • 69. پیمان  |  سپتامبر 17, 2010 در 7:31 ب.ظ.

      عزیز جان من توی اطاق عمل و زمان ختنه بودم و دیدم که چقدر کار ساده ای انجام میشه، یه مقدار کمی از پوستی رو که زیادیه میبرن یا خیلی ساده با یه حلقه پلاستیکی استریل جوری میبندنش که میفته (بدون درد).
      پوست آلت مرد بدون شک یه عضو زائده که باعث جمع آوری آلودگی میشه، یه فرق بزرگ آدم با حیوون همین کاراشه، حالا چه اسلام بگه، یا یه پزشک حاذق.

      توی خارج هم فقط مال هنرپیشه ها نیست، توی بیمارستان پسر که بدنیا میاد دکتر ازتون میپرسه که میخواید ختنه بشه یا نه،
      بعضیا مخالفن میگن عضو مرد یکی دو سانت کوتاه میشه، اما اگر من مرد هستم، میدونم که اصلا ربطی نداره (خانوما اینجا رو نخونند لطفا 🙂

      اصلا مشکل زود ارضایی مردا یا سرد بودنشون هم به ختنه ربطی نداره، بلکه یه جورایی ختنه مرد رو توی این حس تقویت میکنه و لذت هر دو طرف رو بالا میبره (ارگاسمهای نوع سوم و چهارم زن رو بخصوص).
      من از ختنه شدن خودم راضی هستم، اگر شما نیستید به کسی که این کارو باهاتون کرده اعتراض کنید. اگر صحبت عمل بینی یا شکم یا سینه بود که 100 برابر خطرناکتر و بدتره کلی هم تشویق میکردید و اصلا هم به هیچ دین و مذهبی ربطش نمیدادید.
      ختنه زنها هم هیچ ربطی به اسلام نداره، کار یه مشت عقب مونده ی وحشیه که همه جای دنیا وجود دارن.

      پاسخ
      • 70. nouschin  |  فوریه 11, 2014 در 10:33 ب.ظ.

        در خارج توي بیمارستان پسر که بدنیا میاد دکتر ازتون میپرسه که میخواید ختنه بشه یا نه. حتما منظور اين مولانا از خارج قبيله اي ادمخوار در افريقا است، با در يك جاي منحوس ديگري از همين دست است. با چرات و شهامت اين شازده از اطاق عمل هم صحبت مي فرمايند. نمي دانم چرا براي اوردن درازگوشهاي با نمك بايد به قبرس و اديس ابابا بايد رفت؟

        پاسخ
  • 71. ironi  |  ژوئیه 31, 2010 در 12:41 ب.ظ.

    in aksha chiye gozashtin mage msle arab vahsh sefat hastin?!! khaheshan mora’at konid

    پاسخ
  • 72. پدرام بارانی  |  ژوئیه 31, 2010 در 12:46 ب.ظ.

    یک سوال؟؟
    حتما شنیده اید که در اسلام اصلاح موهای زیربغل و زیر شکم توصیه شده است…حتما آن هم تحجر است و دارای دلیل منطقی نیست و برای حفظ سلامت بنی بشر نمیباشد…کسانی که میخواهند با یک سری مغالطه سخنان خود را معقول نشان دهند بهتر است کمی تنفر را کنار بگذارند تا شاید حقیقت را دریابند… من اصلا کاری به شرایط موجود جامعه ندارم…من میگویم اگر کاری مفید است چون به اسم اسلام است باید با آن مخالفت کرد!

    پاسخ
  • 74. امین از اصفهان  |  ژوئیه 31, 2010 در 1:03 ب.ظ.

    به همه پیشنهاد میکنم این مقاله در مورد ختنه مردان رو بخونند:

    http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%AE%D8%AA%D9%86%D9%87

    پاسخ
  • 75. محمد سبز  |  ژوئیه 31, 2010 در 1:51 ب.ظ.

    متاسفانه اين عمل فقط تو افريقا انجام نميشه. تو اكثر جاهاي دنيا، با شدت و حدت متفاوت وجود داره. حتي تو ايران خودمون. ربطي هم به اسلام يا دين ديگه اي نداره. جاهل جاهله. چه مسلمون باشه چه مسيحي چه بي دين چه بي خدا. دوستان خلط مبحث نفرمائين لطفا.
    ختنه دختران هم با ختنه پسران زمين تا آسمون فرق داره. تو ختنه دختران كل اندام جنسي زن تخليه ميشه تا هيچ گونه لذت جنسي فيزيكي نتونه ببره. مثل اين ميمونه كه در پسرا كل قضيب رو از جاش بكنن.
    (فقط كاشكي عكسارو همون صفحه اول نميذاشتي. خيلي تاثير روحي اش بد بود.)

    پاسخ
    • 76. پیمان  |  سپتامبر 17, 2010 در 7:43 ب.ظ.

      من با نظر شما موافقم فقط یه نکته رو خواستم ذکر کنم.
      کلیتوریس در خانم ها عضو نسبتا بزرگیه، معادل آلت مرد. اون قسمتی که دیده میشه و در این عمل وحشیانه گاهی کاملا بریده میشه فقط یه قسمت کوچیک این عضوه.
      اما همین قسمت کوچیک برای ارگاسم نوع اول خیلی حیاتیه و در واقع یکی از نقاط شروع تحریک جنسیه خانم هاست.

      ظاهرا یه زمانی بعضی مردهای عقب مونده (یا شاید یعضی خانمها) تصمیم گرفتن که اگر این عضو به بهانه ختنه بریده بشه امکان تحریک زنها گرفته میشه و وفادار تر میمونن، غافل از اینکه اگر زنی مردی رو دوست نداشته باشه با این کارا براش فرقی نمیکنه و در ضمن زن نقاط تحریک پذیر دیگه ای هم داره.

      یه توصیه هم به آقایون هم خانمها، از بحث های اینجا نتیجه گرفته میشه که بیشترتون نمیدونید راضی کردن خانمها چندین راه داره، فقط یکیش تحریک کلیتوریسه، به خاطر زندگیهاتون و کیفیتش هم که شده برید یه کم در مورد احساس خانومها و یا حداقل در مورد عضو جنسی اونها مطالعه کنید، اونی که توی فیلمها میبینید هیچ زنی رو نمیتونه ارضا کنه، واقعیت چیز دیگه ایه.

      پاسخ
  • 77. ناشناس  |  ژوئیه 31, 2010 در 2:31 ب.ظ.

    ختنه پسران باعث کاهش احتمال سرطان پنیس میشود.باور کن مفیده .در ضمن ختنه ربطی به زود انزالی ندارد

    پاسخ
  • 78. کیوان  |  ژوئیه 31, 2010 در 2:50 ب.ظ.

    لینک هم میکنیم! چرا نکنیم؟!! 😀
    من الان لینکت کردم

    پاسخ
  • 79. خورشیدبان  |  ژوئیه 31, 2010 در 4:24 ب.ظ.

    ختنه پسر در صورتی که درست انجام نشه باعث زودانزالی میشه ( متاسفانه بیشترین علت زودانزالی مردای ایرانی هم همینه) در ضمن ختنه طول نهایی آلت بعد از رشد رو کم میکنه….

    پاسخ
  • 80. خورشیدبان  |  ژوئیه 31, 2010 در 4:25 ب.ظ.

    ربطش هم اینه که از دو قسمتی که موقع ختنه برداشته میشه یکیش پوسته و یکیش مخاط و اگه پوست زیاد برداشته بشه و مخاط کم سطه تحریکی باقیمانده و بدون محافظ طبیعیش زیاد میشه و شخص زدانزال میشه

    پاسخ
  • 81. محسن  |  ژوئیه 31, 2010 در 6:20 ب.ظ.

    با سلام
    در ابتدا باید توضیح بدم که من قصد توهین به هیچ دین و کیش و آئینی رو ندارم.
    این رو من به هیچ عنوان نمی توانم توجیه کنم و نمی دونم چرا فقط در دول اسلامی از این معضلات ر و میبینیم.نمی دونم تا کی باید شاهد این کوته فکری باشیم. به امید روزگاری روشن که در آن فاقد هر گونه کوته فکری و خرافات و…. باشیم.
    موفق و پیروز باشید

    پاسخ
  • 82. اصغر  |  ژوئیه 31, 2010 در 6:56 ب.ظ.

    از این شش میلیارد انسان بر روی زمین سه میلیاردش مردها هستند از این سه میلیارد شاید نزدیک به سیصد میلیون ختنه میکنند و در حدود دو میلیارد و هفصد میلیون ختنه نمیکنند و هیچ اتفاقی هم نیفتاده است همه سالم و سرو مرو گنده هستند و مثل خروس دائم سکس میکنند و از سکس شان لذت میبرند.

    پاسخ
  • 83. اصغر  |  ژوئیه 31, 2010 در 6:59 ب.ظ.

    بخاطر عدم تبحر پزشکان ایرانی اتفاقا هیچکس از ختنه خودش راضی نیست و بخاطر مخفی بودن ختنه این مسئله اصلا رسیدگی نمیشود پس همان بهتر که بچه هایمان بدون ختنه باشند تا اینکه با این ختنه های ناقص و زشت باعث آسیب دیدگی آلت فرزندانمان باشیم

    پاسخ
  • 84. sep  |  ژوئیه 31, 2010 در 8:29 ب.ظ.

    مطلب دردناکی بود. ولی دردناک تر از آن، خواندن کامنت های توهین کننده، نژاد پرستانه و تبعیضی بود.

    پاسخ
    • 85. kiana  |  آگوست 1, 2010 در 5:45 ق.ظ.

      به شدت با شما موافقم

      پاسخ
  • 86. فرزند آزادی  |  ژوئیه 31, 2010 در 9:24 ب.ظ.

    من دنبال دلیل علمی واسه کارهای مذهبی نمی گردم ,وقتی وجود مقدس پيغمبر اکرم (ص) عملی را واجب فرموده ديگه دليل نمی خواد ,ما باید یا دین راباور کنيم یا نه ,اگه باور داری ديگه دنبال دليل نمی خواد بگردی ,اگه باور نداری برو کاری رو کن که به نظر ت درست می آد تازه اخر عمر اگه شانس بیار ی می فهمی یه عمر اشتباه می کردی ,من خودم مهندس فارغ التحصیل هفت ترمه از دانشگاه صنعتی اصفهان هستم وافتخار می کنم که در دینداری به دنبال دستورات باشم نه دلایل
    تفکر درافرینش وقدرت خدا یه چیزه ,ایراد گیری وبهانه تراشی واسه اطاعت نکردن از خدا یه چیز دیگه است به ما دستور دادن در قران تدبر وتفکر کنیم به ما گفتن تفکر یه ساعت از عباد ت هفتاد سال بهتره اما نگفتن فکر کنید چرا نماز صبح دو رکعته یا چرا باید در حج هفت بار طواف کرد یا چرا باید یه ماه روزه گرفت ,چون خدا دستور داده ,پیغمبر (ص) فرموده
    درضمن درجواب اون دوستی که می گه اسلام دستور به ختنه دخترا داده لازمه بگم حکم شرعی اینه که در مردهای مسلمان ختنه واجب است ودرزنها ختنه مکروه
    اگه عمل مکروه هم باعث اسیب رسیدن به بدن بشه که حکم عوض می شه واونوقت حرامه
    حتی اگه روزه که واجب خدا هست بر اساس نظر پزشک منجر به اسیب رسیدن به شخص (بيمار) بشه حرام می شه (دقت کنید واجب خدا حرام می شه)

    پاسخ
    • 87. انسان  |  ژوئیه 31, 2010 در 11:35 ب.ظ.

      نظر اسلام در مورد ختنه کردن زنان و نظر مراجع تقلید چیست؟
      ختنه کردن دختران و زنان مستحب است، ولی در حال حاضر به این امر عمل نمی شود.
      مرحوم صاحب جواهر فرموده:ختنه زنان که از آن به «خفض الجواری» تعبیر می شود، مستحب است و دلیل آن اجماع و روایات مستفیض است.(1)
      صاحب وسائل (ره) می فرماید:ختنه زنان مستحب است. حضرت صادق(ع) فرمود:»ختنه زنان کرامت و کار خوبی است و چه چیز افضل از کار خوب است؟»(2)
      آیت الله ناصر مکارم شیرازی می فرماید:ختنه کردن دختران و زنان نزد علمای شیعه به اجماع و اتفاق واجب نیست، ولی حکم به استجاب آن کرده اند، و فعلا در محیط اسلامی به این امر عمل نمی شود، زیرا به اتفاق علمای شیعه جزء واجبات نیست و لزومی ندارد به چنین کاری اقدام کنند.(3)
      پی نوشت ها :
      1- جواهر الکلام ، ج31،ص 262.
      2 – وسائل الشیعه ، ج5، ص 447.
      3- آیت الله ناصر مکارم شیرازی، استفتاآت ج2، ص 377.

      پاسخ
  • 88. صحرا  |  ژوئیه 31, 2010 در 9:43 ب.ظ.

    ختنه پسرا با دخترا خيلي فرق داره!
    مال پسرا پوستشه.رو لذت جنسي هم تاثيري نداره.
    ولي مال دخترا عضو جنسي رو ميبرن تا ارضا نشه.
    خداي من.
    حالم بد شد.
    دختراي بيچاره.

    پاسخ
  • 89. ماندانا  |  ژوئیه 31, 2010 در 9:52 ب.ظ.

    آلت ختنه شده مرد خيلي خوشگلتره!
    ولي مال زنها خيلي بد و دردناكه. وحشيانه است.

    پاسخ
  • 90. گل پسر  |  ژوئیه 31, 2010 در 9:53 ب.ظ.

    قبلا هم یه مطلب در این مورد خونده بودم ولی تا حالا تصویریشو ندیده بودم!
    البته در آفریقا این کارو بدلیل محروم کردن از لذت جنسی انجام نمیدن…پیش خودشون فکر میکنن که دارن به فرد زندگی میبخشن و اونو از شر بیماری های مقاربتی نجات میدن
    تازه اوضاع از این غم انگیز تر هم هست
    اونا برای جلوگیری از جلب توجه دختران سینه های آنها رو هم اطو میکنند تا شاید سنش کمی پایین تر به نظر بیاد و مورد تجاوز قرار نگیره

    پاسخ
  • 91. ساناز  |  ژوئیه 31, 2010 در 10:05 ب.ظ.

    تو فيلماي پورنو اغلب مردا ختنه شده اند.
    يعني گوش به فرمان اسلامن؟!
    چرا همه چيزو گردن اسلام ميندازين؟

    پاسخ
  • 92. مرضيه  |  ژوئیه 31, 2010 در 10:13 ب.ظ.

    كساني كه با ختنه پسرها مخالفن ميتونن فرزندان پسر خودشونو ختنه نكنن!

    پاسخ
  • 93. ملايري  |  ژوئیه 31, 2010 در 10:14 ب.ظ.

    اين چي بود؟ حالم بهم خورد.

    پاسخ
  • 94. انسان  |  ژوئیه 31, 2010 در 11:34 ب.ظ.

    در پاسخ به «فرزند آزادی» که گفته ختنه زنان در اسلام مکروه است باید گفت که اشتباه هست. ختنه در اسلام برای پسران واجب و برای دختران مستحب است.
    و خطاب به مرضیه خانم که گفتن پسرمون را ختنه نکنیم. من اینکار را کردم به دلایل زیر:
    1) از چندین پزشک پرسیدم و همه به اتفاق گفتند که دلایل کافی برای مفید بودن ختنه کردن وجود ندارد و چیزی نیست که بگویم که علم ثابت کرده مفیده هرچند در مورد مضر بودنش هم دلایل کافی نداره. بالاخره تعداد زیادی ختنه کرده و ختنه نکرده در دنیا وحود دارن و دارن زندگی میکنند. پزشکان گفتند فقط اگر میخوای بر اساس مذهبت انجام بدی خود دانی ما توصیه نمیکنیم.
    2) چون دلیل پزشکی نداره من پسرم را ختنه نکردم چون در غیر اینضورت دینی را بر او تحمیل کرده بودم. خودش اگر روزی میخواد مسلمون بشه بره بیمارستان و اون تیکه پوست را در راه اسلام بده.
    3) ممکنه روزی دلیل پزشکی قوی برای مفید بودن و یا مضر بودنش ارائه بشه اونوقت خودش میتونه بره انحام بده. اگر ثابت بشه مفیده که میتونه و اگر ثابت بشه مضر هست هم که چیزی ار دست نداده.
    افتخار میکنم که از الان چیزی را به فرزندم تحمیل نکردم.

    پاسخ
  • 95. سامان کۆردی  |  ژوئیه 31, 2010 در 11:58 ب.ظ.

    سلام دۆستان
    در این مطلب من زیاد فیکر کردم،مۆتسفانه‌ ما هم در سرزمینی به‌ دنیا آمدییم که‌ این موضیلات وزود داره‌،
    اسلام و دین اسلام پشتیبانه‌ این معضلات هست،برای پی بردن به‌ حقایق به‌ دکترا و سواد احتیاج نیست بلکه‌ به‌ واقتعبینی فرد بر میگرده‌.
    اقایونی که‌ ژسته‌ اسلامه‌ موطرقی میگیرن و استدلال میخوان به‌ شرایته‌ ایران و دوله‌ اسلامی بنگرید،شرایته‌ سیکسی در مورده‌ کسانی که‌ ختنه‌ کردن بیبین و شواهده‌ این بدبختی میشن که‌ چه‌ بلایی به‌ سره‌ ماها اوردن.
    چه‌ پسر چه‌ دختر که‌ ختنه‌ میشن به‌ هیشان زولم میشه‌،در مورده‌ پسرها که‌ ختنه‌ میشن به‌ علته‌ نازوک بودنه‌ الاته‌ تناسولی زود ارزا میشن،شاهده‌ این قضیه‌ من خقدم هه‌ستم مشکله‌ زود ارزا شودن من بعد از مراجعه‌ به‌ دکتر نازوک بودن الاته‌ تناسولیه‌ منه‌.
    علته‌ دیر ارزا شودن خانمها هم بریدنه‌ چوچلشونه‌ که‌ متسفانه‌ خانمه‌ من این بلا را در ایران به‌ سرش آوردن.
    خولاسه‌ زولم از هر دو طرف به‌ ما شوده‌ که‌ اسلام این اجازه‌ را به‌ جامعه‌ داده‌ که‌ این خرافات پخش بشه‌.

    پاسخ
  • 96. رامین  |  آگوست 1, 2010 در 5:00 ق.ظ.

    ++++این نظر به دلیل توهین توسط مدیریت حذف گردیده++++

    پاسخ
  • 97. ليلا حيدري  |  آگوست 1, 2010 در 5:07 ق.ظ.

    اين فريد چه ادم احمقي ميگه من گوشت خوك را دوست ندارم ولي براي مخالفت با اسلام مي خورم مگه يك ادم چقدر مي تونه حماقت داشته باشه من كه تعجب مي كنم شما چي؟

    پاسخ
  • 98. ناشناس  |  آگوست 1, 2010 در 5:54 ق.ظ.

    برخلاف تبلیغاتی که می شودختنه دختران به هیچ وجه میل جنسی آنهاراازبین نمی برد،بلکه قدرت باروری آنهاراافزایش نیزمی دهد.آنچه این همه جاروجنجال رادراین موردبدنبال داشته است ظاهررعب آورووحشتناک این کاراست که آن هم بااستفاده ازامکانات پزشکی وبی حسی موضعی می توان دردآن راتخفیف داد،توجه کنید دراینجانیزمانندختنه پسران تنهایک قسمت زائدکه مستعدجذب آلودگی وعفونتهای بعدی می باشدبرداشته می شود،البته به هربیننده ای حق می دهم بادیدن این تصاویرودردکشیدن این دخترهامنزجرشودامااصل عمل مضرنمی باشد. باسپاس

    پاسخ
    • 99. kiana  |  آگوست 1, 2010 در 6:09 ق.ظ.

      پس چرا بعد از ختنه آلت را به هم میدوزند؟؟؟

      پاسخ
    • 100. امیر  |  آگوست 1, 2010 در 8:29 ق.ظ.

      با کمال احترام – حرف مت
      اینکه می برن حداقل در آفریقا (مقاله خوندم تخیلات بیان نمی کنم) دلیلش دور کردن شیطان هست ، این شیطان همون حس شهوتی هست که به واسطه تحریک اندام بریده شده به وجود میاد ، می برن چون می خوان تحریک کم تر بشه ، …

      پاسخ
  • 101. ممد  |  آگوست 1, 2010 در 5:57 ق.ظ.

    به نظرم این روش ها وسیله ای برای ارضای جنسی مردان وحشی بوده است .مثل جوامع امروز که افرادی از این آزارهای سکسی لذت میبرند.وصدرصد مرد سالارانه است.خوی سکسی- وحشی در همه انسان وجود دارد ولی عقل سالم ان را به مرور ترمیم میدهد وانسان را از وحشیگری ها متمایز میکند.حال عده خصلت ها وعادت های وحشی را عقیدتی کرده اند.

    پاسخ
  • 102. رهگذر  |  آگوست 1, 2010 در 6:50 ق.ظ.

    یک روایتی هست که البته از کتب اسلامی هم نخوندم , ریشه یهودی داره , زمانی که که ابراهیم از سر بریدن اسماعیل ( البته دین یهود مگه اسحاق ) منصرف شد , خدا ازش میخواد این نقص در خودش به وجود بیاره تا انسان یادش باشه برابر با خدا نیست . این که خدا خودش در مقابل انسان داراه ضعف نشون میده واقعیت در ریشه دینهای سامی داره که در یونان هست و آن هم نیمه الهه بودن یعنی خدا چون انسان زندگی میکنه با قدرتهای بیشر
    حالا در ایران بدلیل پیشینه فرهنگی غنی این عمل نفی میشه وگرنه منبع و ماخذ تمام رساله های کنونی مجتهدان رساله مولا محمد باقر مجلسی است که شرح کامل چگونگی ختنه زنان در اون گنجنده شده , اینا جرات ندارن در رساله هاشون بیاره چون جایگاه مردمی رو نمی خوان از دست بدن ولی اگه شرایط پیش بیاد در اشاعه آن درنگ نمیکنن
    اما در مورد ختنه پسران اگه خدایی هم باشه که خردگرا هم باشه پس دلیلی نداره که پوستی بروی آلت به وجود بیاره که ما ببریمش , یه محافط بخش حساس الت تناسولی که به نظر من بریدنش شاید ضرر داشته ولی سودی نداره
    چیزه دیگه ای که هست ختنه دختران در ایران در بعضی از روستاهای جنوب کشور که اهل سنت هستن انجام میشه , ختنه دختران باعث میشه که اونها به هیچگاه به درستی به ارگاسم نرسند و فقط وظیفه به دنیا آوردن فرزند را دارند در ضمن نگارنده بر خوردی با این مسله داشتم طبق صحبتهای که با ایشان شده این دختران تا قبل ازدواج بسیار جذاب و زیبا هستن ولی مدت کم بعد از ازدواج به دلیل نرسیدن به اوج لذت جنسی و افسرگی به سر عت شکسته و پیر میشوند ودلیلش معلوم هست که از پس زناشوی بر نمیان

    پاسخ
  • 103. naimeh1350  |  آگوست 1, 2010 در 10:12 ق.ظ.

    بد نیست کتاب گل صحرا اثر «واریس دیری» رو بخونید.
    در اونجا مسئله ختنه زنان در سومالی کاملا بیان شده

    پاسخ
  • 104. شهرام  |  آگوست 1, 2010 در 11:11 ق.ظ.

    آلت ختنه شده پس از نعوظ شبیه ختنه نشده ها میشه.
    پورنو بین ها توجه کنند

    پاسخ
  • 105. ahura  |  آگوست 1, 2010 در 11:32 ق.ظ.

    حالمان بد شد با اینکه قبلن خونده بودم این موضوع رو

    پاسخ
  • 106. j  |  آگوست 1, 2010 در 11:40 ق.ظ.

    نکته علمي

    بعد از زايمان خانمها پوست آلت آنها به شکل خرطوم مانندي از بدن آنها خارج مي‌شود که ختنه باعث بر طرف شدن اين معضل مي شود

    اگر چيزي را نمي دانيم حمل بر بي فايده بودن نکنيم

    پاسخ
  • 107. memo  |  آگوست 1, 2010 در 5:16 ب.ظ.

    موهام ریخت. اینا در چه عصری زندگی میکنن؟از آخوندا هم بد ترند.

    پاسخ
  • 108. پارسی  |  آگوست 1, 2010 در 8:28 ب.ظ.

    دین افیون ملت هاست ….
    اون یارو کی بود این جمله رو گفت ؟!
    انصافا درست گفته…

    پاسخ
  • 109. محمد سبز  |  آگوست 2, 2010 در 8:48 ب.ظ.

    ”تو كه دستت به نوشتن آشناست،
    دلت از جنس دل خسته ماست“،
    خواستي اينو ببين:
    http://www.time.com/time/world/article/0,8599,2007238,00.html

    پاسخ
  • 110. namafhum  |  آگوست 3, 2010 در 8:33 ق.ظ.

    فكر نكنم تمام آلت رو بتراشند، تنها كليتوريس رو مي برند، دليل اين كار هم اينه كه ديگه زن از سكس لذت نبره! اين قسمت قضيه بسيار وحشي گريه.
    هنوز هم در قسمت هايي از كردستان اين كار رو انجام مي دن

    پاسخ
  • 111. من  |  آگوست 6, 2010 در 9:17 ب.ظ.

    من دخترم و حرفهای خوب و جفنگیات همتون رو خوندم. مساله اینه که ما ایرانیان همیشه به جای اینکه به علم و آگاهی مون اضافه کنیم دنبال مقصر می گردیم و یه بار میگیم دین مقصره یه بار میگیم دولت و …
    همه مقصرند ولی از حیص نداشتن شعور
    شما بیشتر مقصری چون ادعای شعورت میشه ولی به همه چیز توهین می کنین
    دین رو نمیشه یک شبه از مردم گرفت همونطور که رضاخان نتونست
    ولی میشه مردم را در طول زمان با سواد کرد تا دین را وسیله بی شعوری قرار ندهند

    پاسخ
  • 112. nazanin  |  آگوست 9, 2010 در 8:35 ب.ظ.

    اصلا آلت پسرها از مال دخترها خیلی خشگلتره. قبول دارید؟

    پاسخ
    • 113. پیمان  |  سپتامبر 17, 2010 در 7:47 ب.ظ.

      آقایون برعکس این فکر میکنن 🙂

      پاسخ
    • 114. پیمان  |  سپتامبر 17, 2010 در 7:49 ب.ظ.

      آقایون برعکس این فکر میکنن 🙂

      آخه این چه حرفیه! هم مردها و هم خانمها انواع و اقسام شکل و فرم دارن، بعضیاش خوبه، بعضیاش حال آدم رو به هم میزنه، یه دفعه کل یه جنسیتی رو زیر سوال میبرید که چی بشه؟!

      پاسخ
  • 115. حمید  |  آگوست 12, 2010 در 12:28 ق.ظ.

    من همیشه خوشحالم چرا که تقریبا ختنه شده به دنیا اومدم و دست این بشر جاهل و سنت های جائلانه بالاجبارش بر بدن من تاثیری نگذاشت !

    پاسخ
  • 116. میر قائم  |  آگوست 12, 2010 در 10:56 ق.ظ.

    عزیزم این که اسمش ختنه نشد این لحاف دوزیه
    تازه در مناطق سنی نشین ایران مثلا منطقه اورامانات کرمانشاه دختر بچه هارو ختنه میکنن یعنی یه قسمت کوچیک از الت نازنین دختر رو میبرن که اسمش چو….
    حالا نمیدونم چرا؟..

    پاسخ
  • 117. میر قائم  |  آگوست 12, 2010 در 11:03 ق.ظ.

    و صد البته که علتشو میدونم ولی اینجا جاش نیست
    ضمنا اسمشم وحشی بازی نیست

    از عبید زاکانی پرسیدند:اسلام را چگونه یافتی گفت: دین عجیبست چون وارد شوی التت را میبرند(اشاره به هر دو جنس) و اگر خارج شوی سرت را..

    پاسخ
  • 118. apocalypse  |  آگوست 12, 2010 در 1:53 ب.ظ.

    shit.lanat be harchi dine

    پاسخ
  • 119. سمیه  |  آگوست 13, 2010 در 5:34 ق.ظ.

    الت مردا بعد از ختنه خیلی خوشگل میشه کاش منم پسر بودم

    پاسخ
  • 120. khatnehchi  |  آگوست 13, 2010 در 2:17 ب.ظ.

    ختنه دختران داستان مفصلیه.حتی الان توی اروپا هم در مورد فوایدش!بحث میشه.در قرن 18 و 19 میلادی هم پزشکان اروپایی دخترانی که زیاد از نظر جنسی هات بودن رو ختنه می کردن.الان هم روی یه مدل از ختنه دختر ها که مثل پسر ها فقط پره پیوس (پوست ختنه گاه)برداشته میشه رو مفید میدون.میگن باعث افزایش لذت جنسی دختر میشه.این مدل ختنه توی اندونزی و مالزی رواج داره که کاری با کلیتوریس ندارن توی عکسها هم تعذادیش مربوط به اندونزیه.خلاصه کسایی که می خوان بیشتر بدونن پی ام بدننننننن.

    پاسخ
  • 121. ali  |  آگوست 24, 2010 در 5:31 ق.ظ.

    در مورد ختنه ي زنان اطلاع چنداني ندارم ولي ختنه ي مردان از نظر طبي اثبات شده كه براي بدن خيلي مفيده
    به هر حال نبايد سريع همه چيز رو نقد كرد يا به پاي اسلام گذاشت مثل اون ممنوعه ي گوسفند كه به خودش اجازه ميده امام ما رو نقد كنه احمق!
    حديث داريم هر كس علي (ع) رو دوست نداشته باشه حروم زاده ست و من به اين معتقدم

    پاسخ
  • 122. منبع آگاه  |  آگوست 28, 2010 در 11:59 ب.ظ.

    بنده به عنوان یک منبع آگاه خدمتتون عرض میکنم با تجربه ای که بنده در سیاحت سایت های پورنو گرافی داشتم و به اندازه موهای سرتون انواع آلت تناسلی دیدم !باید عرض کنم که ختنه پسران اونجا هم انجام میشه .واین قضیه مال مسلمانان به تنهایی نیست.

    پاسخ
  • 123. منبع آگاه  |  آگوست 29, 2010 در 12:01 ق.ظ.

    آقای علی منبع این حدیثت روبگو تا به از راه علمی برات ثابت نکردم حروم زاده کیه.!!!!!!!

    پاسخ
  • 124. hami 069  |  سپتامبر 14, 2010 در 1:35 ب.ظ.

    چرا دارید الکی بحث میکنید.

    پاسخ
  • 125. hami 069  |  سپتامبر 14, 2010 در 1:38 ب.ظ.

    چرا دینی که به ما تعلق نداشته (اسلام)رو خیلیاتون دارید حمایت میکنید.درود بر اریایی ها

    —————————
    قسمتی از نظر شما به دلیل توهین حذف شد

    پاسخ
    • 126. دو کی  |  اکتبر 11, 2010 در 9:48 ب.ظ.

      پس چرا دینتون رو بر دیگران تحمیل کردید؟؟؟؟

      پاسخ
  • 127. پیمان  |  سپتامبر 16, 2010 در 1:04 ب.ظ.

    متاسفانه این رسم غلط بین اهل تسنن در بعضی کشور ها وجود داره.
    حتی در کردستان خودمون، کشور مصر و عراق.

    اعتقاد اینا اینه که زن نباید لذت جنس ببره، در حالی که در اسلام ما داریم که کس حق نداره حلال خدا رو برای خودش یا دیگران حرام کنه.

    به هر حال اینم یکی از دردهای جامعه است که فقط با علم میشه به جنگش رفت.

    پاسخ
  • 128. پیروز  |  سپتامبر 21, 2010 در 7:32 ق.ظ.

    اولا که انسان فقط جسم نیست بلکه روان او نیز اهمیت دارد. این عمل بر ناخودآگاه روانی کودک آسیبی جدی وارد می آورد. نگاهی گذرا به تاریخچه ختنه اثباتگر این امر است که مبتنی بر نوعی سادیسم بوده است. از نظر جسمانی هم عوارض آن درست است که با پیشرفت علم پزشکی کاهش یافته اما همچنان اگر مدعی شویم که عوارض آن نادر است باید واقعیت را بپذیریم که فواید آن هم نادر است. دوستان عزیز دقت کنید و فریب نخورید حتی تحقیق مزرعه نارنجی درباره ایدز دعوایی در درجه نخست فرهنگی است. ختنه ارتباطی به ایدز ندارد.اما علم پزشکی اندک اندک به نتیجه ای خاص نزدیک می شود و یک سئوال را به ذهن می رساند. آیا هیچ گاه با خود اندیشیده اید که سرطان پروستات در کدام جوامع شایع تر است؟ ایران و …………. بیایید لحظه ای بیاندیشیم. اگر خداوند می خواست که انسان ختنه شود خب او را این گونه می آفرید آیا شما از خداوند بیشتر می فهمید؟آیا فکر می کنید که جایی در بدن انسان اضافی است؟ بدن انسان ،از انسان نخستین تاکنون بر مبنای تکاملی طبیعی و مبتنی بر نیازهای محیطی شکل گرفته است. ببین دوست عزیز دندان سالم خود را به دور بینداز چراکه روزی ممکن است خراب شده و عفونت نمایدإإ

    پاسخ
  • 129. سیاوش  |  سپتامبر 21, 2010 در 7:39 ق.ظ.

    ختنه جراحی بسیار نادر در کشور فنلاند محسوب می شود و اگر پسر

    بچه مبتلا به بیماری خاصی نباشد که ختنه او را توجیه کند. ختنه وی

    جرم محسوب شده و مصداق کودک آزاری است.

    پاسخ
  • 130. ali  |  سپتامبر 22, 2010 در 9:09 ق.ظ.

    be nazare man khatneye pesara az nazare pezeshki doroste chon baes mishe hadeaghaal az ofinate edrari jelogiri kone vali khatneye dokhtarha ke man hata shenidam 7 ya 8 anvaee khatne dokhtarha hast onam bedone hich bihesi zadan ya harchi DG ke dardesho kam kone vaghean ye zolme ashekare ke khoda midone in zolme ashekar ta kei mikhad anjam begire ei kash hadeaghal ye sazman dorst mikardan ke az in kar jelogiri kone
    MER30

    پاسخ
  • 131. m59  |  اکتبر 1, 2010 در 1:24 ب.ظ.

    che rabti be eslam dare adame ahmagh– ke to migi : az barekate eslame

    پاسخ
  • 132. یکی  |  اکتبر 11, 2010 در 9:47 ب.ظ.

    چقدر نفهمن اینایی که میگن از برکات اسلامه
    خوب عاقل جان… مدرک بیار (نه مدل ج.ا.ا)
    فقط بلدید حرف بپرونید اما شجاعت دفاع از حرفاتونو ندارید:)))))

    پاسخ
  • 133. ظ  |  نوامبر 13, 2010 در 10:54 ب.ظ.

    sldi n

    پاسخ
  • 134. ستاره  |  نوامبر 29, 2010 در 10:13 ب.ظ.

    فقط میتونم بگم این کار یک وحشی گری به تمام معناست

    پاسخ
  • 135. ازنسل سوخته  |  دسامبر 9, 2010 در 8:44 ق.ظ.

    از این وحشیگریها خیلی متاسفم اشکم درامد در هیچکدام از ادیان امر بهختنه زنان نشده این یک بدعت است و اینها انسانهای جاهل و ابلهی هستند .بدتر از قمه زنی مردان در ایران هست حد اقل قمه زنها اختیار دارند میتونند به خود اسیب نرسونند ولی این طفلان معصوم چی؟

    پاسخ
  • 136. فرنوش  |  دسامبر 9, 2010 در 9:30 ب.ظ.

    با سلام دوست گرامی
    مرا ببیخشید اگر فارسی سلیس و خوبی ندارم . اینکه آفریقایی ها را اقوامی وحشی خطاب می کنید درست نیست . من یک محقق هستم و در سوند زندگی می کنم . زمینه تحقیقاتم در مورد female genital mutilation , و به طور کلی حقوق زنان و بچه ها می باشد و همچنین به عنوان یک آنتروپولوژیست تخقیقات زیادی را در این مورد خوانده ام . در این مسئله جای هیچ بحث نیست که این عملی غیر انسانی است اما باید بدانیم که ریشه در فرهنگ دارد .
    ما باید دنبال راهکارهایی برای جلوگیری و ریشه کن کردن این عمل باشیم . برای بالابردن سطح آگاهی مردم اما نه به این طریق که مردمانی را به خاطر داشتن یک فرهنگ اشتباه آنان را وحشی بنامیم.
    خیلی از عادت واره ها که در فرهنگ ما ایرانیان هست اعمالی ناشایست به شمار می رود . در ضمن دوست گرامی بهتر است در مورد این مطلب مقالاتی چند بخوانید و بعد اطلاع رسانی کنید چون این رسم وجود ندارد که مردان از روی این خون رد شوند یا چیزهایی که نوشتید کمی دچار نقصان اطلاعات است. اگر مایل باشید من برای شما اطلاعاتی چند می فرستم

    با سپاس و توفیق شما

    پاسخ
  • 137. ذبیح الله حیات  |  ژانویه 22, 2011 در 6:23 ق.ظ.

    ختنه دختران یک عمل درست نیست این از نظر من یک عمل حیوانی است در دین مبارک اسلام اصلا این عمل درست نیست لعنت برکسی که این عمل را انجام میدهد و لعنت بر کسیکه دین اسلام را توهین و بخاطر عمل شخصی خود می خواهد دین اسلام و سنت پیغمبر بزرگوار را ختشه دار و بی قدر می سازد

    پاسخ
  • 138. لامذهب  |  مارس 24, 2011 در 10:40 ب.ظ.

    در کتاب «حلیة المتقین» بخوانید که پیامبر جلاد اسلام چطور به کنیز خود آموزش ختنه دختران را میدهد… به یزدان که گر ما خرد داشتیم*کجا این چنین وضع بد داشتیم؟؟

    پاسخ
  • 139. لامذهب  |  مارس 24, 2011 در 10:43 ب.ظ.

    مطالعاتتون رو بیشتر کنیدو الکی فتوا ندید.. در اسلام توصیه شده این عمل کثیف…

    پاسخ
  • 140. sepide  |  فوریه 11, 2012 در 5:47 ب.ظ.

    یکی‌ از مسائلی‌ که باید به جوامع یی که این عمل وحشیانه را انجام میدهند هشتار داده شود و البته یادآوری شود این است که این افراد فراموش کردند که مهاجم بلاخص در چنان جوامعی مرد است نه زن پس تمایلی جنسی مردان باید زیر سوال باشد و چاره اندیشی‌ شود با کم شدن تمایلی جنسی‌ در زنان آن جامعه تمایل جنسی‌ و تهاجم مرد‌ها کم نمی‌شود چرا که مرد از نظر فیزیکی‌ همیشه نسبت به مرد قویتر بود و در صورت تمایل میتواند حمله ور شود حالا چه زن بخواهد چه نخواهد.

    پاسخ
  • 141. فرشته  |  مارس 29, 2013 در 8:45 ق.ظ.

    واقعا وحشتناکه واین که اگه یه زن یا دختر مورد این عمل قرار بگیره هیچ وقت نمیتونه یه زندگی کامل داشته باشه واین باعثه ویرونی زندگی زنا میشه

    پاسخ
  • 142. ساحل  |  آوریل 27, 2013 در 10:15 ق.ظ.

    یه لحظه به خودم شک کردم فکر کردم منم ختنه شدم ههههه

    پاسخ

برای kiana پاسخی بگذارید لغو پاسخ

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


سلام

فکر کردید من بیکارم و بی پول ؟ نه اشتباه میکنید حقوقم از خیلی ها بیشتره ولی خرجم زیاده . نتیجه : پس هیچ فرقی با یه آدم بی پول ندارم!

با افتخار میگویم : این وبلاگ در ایران فیلتر است !

سوگند نامه

سوگند یاد میکنم که تمام مطالب وبلاگ از ذهن خودم باشد و یا اگر از جایی کپی میکنم حتما منبع را ذکر کنم . درضمن کپی برداری از من بد نیست بلکه عالیه!

آمار بی پول ها

  • 243٬698 بی پول

اگر شما هم بی پولید برای اشتراک در بی پولی و دریافت ایمیل هنگام نوشته‌های تازه، ایمیل خود را وارد کنید

به 22 مشترک دیگر بپیوندید